iklan

Tuesday, July 17, 2012

PErkahwiNaN

sedar tak sedar dah nk msuk 2 bulan aku berkahwin. masa ku rasakan terlalu perlahan berlalu, maklumlah suami berjauhan. aku di pahang suami di Bukit Jalil. Maaf sayang krna aku tak berkesempatan menjaga makan minum, mengurus pakaian mu. keadaan memaksa ini terjadi.. INSYAALLAH syg jika niat dan hati kita ikhlas dlm setiap satu perkara ALLAH akan mempermudahkannya. 
Moga kejauhan ni mendekatkan hati kita, 
Moga kejauhan ini mendewasakan kita, 
moga kejauhan ini mengajar kita erti bersabar, 
moga kejauhan ini mengeratkan lagi kasih kita, 
moga kejauhan ini memberi seribu rahmat untuk kita. 
Dalam kerinduan ini buat aku tidak ketentuan. Sukar hidup berjauhan tpi mudah mnjalani hari2 ku. 
Rindu ini wat aku bertambah sayang, 
rindu ini wat aku syahdu, 
rindu ini takkan puas utk ku luahkan. 
love u sayang.. 
hanya kau yang terakhir untuk ku.....

No comments:

Post a Comment