iklan

Wednesday, July 18, 2012

Gambar Kahwin..

Bila bercakap pasal gambar kawin ni tetiba je ati aku jdi sayu, ape tak aku ada tempah satu team photogphy utk shoot pic kwin aku. tpi pic yng aku dpt ckup menghampakan.. terasa tak berbaloi duit yang aku laburkan 4 wedding photogpher ni. Nama gah tpi gambar. Sediiiihhh. bukan sikit duit aku RM 2000.00 utk photobook  sedang kan my husband just amik RM 1700.00 per wedding n include custm album. memang la aku amik diorg sempna promotion kononnya harga yng dibuat adalh hrga promosi tpi tak ptut la utk diorg shoot pic aku ala kadar. ISO yng diorg guna utk pic wedding aku ckup tinggi walhal situasi atau kadar chaya tak memrlukan ISO yng tinggi cm tu.. kata photogphr profesional. sgt2 kecewa ngn cara kerja mereka. di sini aku upload pic wedding aku.. penat aku n husband edit pic.. naik pening kpal memilih pic yg cntik.. gambar yg aku paprkan adalah pic yg telah siap di edit oleh aku..
pic yang telah di edit oleh aku..
original dri merka dan di edit sedikit..
shoot by my husband...

No comments:

Post a Comment