iklan

Saturday, January 22, 2011

xcted.. i will be a teacher




xcited gile.. tak sangka aku dpt jadi guru ganti kat sekolah akak aku kat bera, walaupun sbgai guru ganti tpi ia amat bermakna buat aku... aku betul2 nak jdi cikgu.. minat gile.. dri kecik lagi aku ada 3 cite2.. cita2 pertama aku nk jadi lectre.. cite2 kedua aku nk jadi cikgu, n yng ketiga aku nk jdi polis... walaupun thun lpas aku ada interview untuk jdi polis tpi bukan rezeki aku coz tak cukup inci di tambah plak ramai yg pakai cable besr2 untuk dpt keje.. untuk makluman aku dah mintak kpli n dpli dah 3x tpi lum rezeki aku. tpi dpt jdi guru ganti pun dah kira ok... erm... aku tak thu mcmne nk berdepan ngn student yg pelbagai kerenah nye.. jgan nakal macm masa aku sekolah dulu sudah la... hope semua berjln lancar isnin aku sudh mula bergelar guru walaupun sekejap..hehe tak sbr nk dengar studen panggil aku CIKGU MURNI...hehehe.. aku juga berkemungkinan mengajar PJ, sains, SEJ, n sivik.... selamat menjdi guru murni..

No comments:

Post a Comment