iklan

Thursday, January 6, 2011

TahUn BAru ... 2011




eermmm sebut pasal tahun baru ni, aku rase lum terlambat untuk aku wish hapie new year... kesibukan wat aku tak sedar masa berlalu terlalu pantas. thun ni masuk 1 tahun aku manganggur tidak bekerja, apa la nasib badan.. tpi aku percaya selagi kita berusaha n berdoa, INSYAALLAH kita akan memperolehi ape jua yang diimpikan... cerita perihal tahun baru ni, aku datang dengan azam baru.. cewwwwaaah...(tiap Kali thun baru mesti azam baru kan hehehe).. aku berjanji dengan diri sendiri untuk tahun ni, aku nk kumpul duit banyak-banyak sebanyak harta ismik ulam raja..hahaha.. al kisah nk kumpul duit ni bukan sebab ape, aku nk kawin, coz aku ase aku dah tua sekarang..huhuhu.. satu lagi azam tahun baru aku adalh aku nk kurus.. nak solid macam dulu-dulu.. paling kuang berat yang aku kena turun ialah 12kilo.. ala bukan byk pun kan..huhuhu... mesti capai target.. chayok2.. ada sape2 nk wat azam baru macm aku tak..hehehe

No comments:

Post a Comment