iklan

Friday, January 21, 2011

kereta oh kereta




ni palak pic ladang aku yang telah aku tebas semak samunye...



aku cbuk skg pagi p teman mek menoreh walaupun tak pndai menorah tpi aku boleh menebas semak samun kat ladang tu...lpas 4 hari aku p menebs semak samun akhirnya hampir 70% dah berjaya... dalam pada tu aku mintak upah dekat mek n ayah coz nk beli kete, memg gile2 aku kejar target... erm skrg wang terkumpul ada dalm 2ribu.. ada 3ribu lagi kau kena cri untuk byar muka kereta... kna gak usaha.. baru2 ni aku dapt upah mengutip beku getah n menebas selama 4 hari sebanyak rm 200.00 ok latu kan.. sape nk bagi byak tu.. jadi tinggal rm 2800.00 lagi duit yg perlu aku cri... di sebabkan getah tengah mahal sekarang so tak la rase bersalah sgt untuk aku bodek duit lebih sikit.. hehe.. nak tgok kete idaman aku?

No comments:

Post a Comment