iklan

Sunday, April 24, 2011

apendik







baru2 ni aku blik ker jerteh untuk tgok anak buah aku yang terlantar kt hospital.. kata doktor dia disahkan mengidap apendik. aku terpaksa drive dri phang ke jerteh.. first time aku memandu sejauh tu. tpi alhamdulillah smapi gak aku kt kg.. erm aku smpai kira2 jam 11 mlm.. bertolak plak dlm jam 2 dri bera n berhenti ambik haikal n abg apis (anak buah aku gak).. diorg sonok sgt la kalu dpt blik kg, almaklum lah kat umah diorg tak cukup tnah nk main2 n membe pun tak der asyik berkurung jer... yang kelalakrnye si haikal ni, bdan dia besar n sihat walau pun bru darjah satu, so smpai2 kg ape lagi start main basikal la, kejap kayuh sana, kejap kayuh cni, masuk reban ayam, p baruh.. bila ajak makn tgahari dia tak mau sonok sgt main.. bila dah magrib aku pun suh dia mandi, bila da berenti main n nk mndi mcm2 la jadi, skit kaki la, sakit perut la, gatal badan la.. puas la mek plak kena urut dia, sapu minyak tpi skit perut dia tak hilang2.. mcm2 daah mek wat last2 sekli aku suh dia makn nasi... lepas mkn nsi, pert pun kenyang skit seme hilang.. rupe2 nye dia lapo gile, tpi dsebabkan nk main punya pasl perut lapar pun diabaikan..hehe teringan zamm aku budak2 dulu cm tu la, kalu dpt main seme aku lupa.. erm satu hal lagi, pas melawt izul skit kat kubang kerian aku n family p umah k.nor lepak kondo dia.. c nina ank sepupu aku ni jenis suka bergaya n pndai membodek, dia ajk aku p mandi kt swimingfool, turun la aku meneman dia tapi aku tak join pun... nina ni cute dia suka benda yang cntik2, da nama gurl kan... katanye dia tak nk jdi model tpi dia nk jadi barbie...hehehe pech pert aku dgr cite dia...alamak pic tak leh upload.. len kali aku upload pic mizzz nina ni.. chowwwwwww

No comments:

Post a Comment